☼☼☼ گروه اینترنتی منتظران آقا☼☼☼

☼☼☼ گروه اینترنتی منتظران آقا☼☼☼

کد آوای انتظار همراه اول - کد آهنگ پیشواز ایرانسل - کد های پر کاربرد وبلاگ نویسان ساخت قالبهای رایگان - طرح از شما ساخت رایگان از ما - ما را به دوستان خود معرف نمایید - قالب ساز صلواتی
☼☼☼ گروه اینترنتی منتظران آقا☼☼☼

☼☼☼ گروه اینترنتی منتظران آقا☼☼☼

کد آوای انتظار همراه اول - کد آهنگ پیشواز ایرانسل - کد های پر کاربرد وبلاگ نویسان ساخت قالبهای رایگان - طرح از شما ساخت رایگان از ما - ما را به دوستان خود معرف نمایید - قالب ساز صلواتی

قبر پنج ندا با خود دارد و پنج صفت نشانه مومن


"قبر 5ندا با خود دارد"

۱-من خانه تنهاییم با خود انیسی آورید

 2- من مرکز مارهایم تریاقی بیاورید

3-من منزل تاریکی ام چراغی بیاورید

4-من خانه خاکیم فرشی همراه آورید

5-من سرای فقرم گنجی بفرستید

 

 

"۸چیز از 8چز سیر نمی شود"

چشم از نگاه

2 –زمین از باران

3-زن ازمرد

4-عالم از علم

5-گدا از سئوال

6-حریص از جمع مال

7-دریا آب

8-آتش از هیزم                                             "" ۵صفت نشانه مومن است""

                   ۱- توکل برخدا

          ۲-تسلیم در برابر او                          

                                                   ۳-صبر بربلا       

         ۴-رضای به قضا        

                                                                         ۵-مهربانی  با مردم      

منبع:http://baby89.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد