☼☼☼ گروه اینترنتی منتظران آقا☼☼☼

☼☼☼ گروه اینترنتی منتظران آقا☼☼☼

کد آوای انتظار همراه اول - کد آهنگ پیشواز ایرانسل - کد های پر کاربرد وبلاگ نویسان ساخت قالبهای رایگان - طرح از شما ساخت رایگان از ما - ما را به دوستان خود معرف نمایید - قالب ساز صلواتی
☼☼☼ گروه اینترنتی منتظران آقا☼☼☼

☼☼☼ گروه اینترنتی منتظران آقا☼☼☼

کد آوای انتظار همراه اول - کد آهنگ پیشواز ایرانسل - کد های پر کاربرد وبلاگ نویسان ساخت قالبهای رایگان - طرح از شما ساخت رایگان از ما - ما را به دوستان خود معرف نمایید - قالب ساز صلواتی

تبادل لینک لوگو و بنر

به نام خدا

سلام کوتاهترین کلام و شیواترین بیان است

در خصوص پیشبرد اهداف اسلام و رساندن هرچه بیشتر اطلاعات

به منتظران ظهور حضرت مهدی "عج" و نیز گرفتن یاری و کمک معنوی این عزیزان

قصد داریم با وبگاه های ارزشی نویس تبادل لینک و لوگو و بنر داشته باشیم

رنک گوگل مهم نیست

همکاری و هم فکری شما دوستان مهم ترین ارزش میباشد

حائز اهمیت است که عرض کنیم

فقط با وبگاه هایی که عکس و کلیپ و آهنگ های غیر شرعی دارند تبادل لینک نخواهیم نمود

و با بقیه دوستان و کاربران عزیز مشتاقانه این تبادل را انجام خواهیم داد

در صورت تمایل در قسمت تماس با ما پیغام بگذارید

یا در قسمت نظرات همین پست ما را مطلع سازید

مقدمتان گلباران

درپناه حضرت حق

یا مهدی

نظرات 3 + ارسال نظر
کمال بهاری چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 18:36 http://mobasher2155.ir

سلام علیکم
خدا قوت
وب بسیار زیبایی داری جا داره یه خسته نباشید بهتون بگم
اینجانب مدیر وب سایت مبشر 2155 هستم خوشحال میشم لینکمون کنید ما هم لینکتون میکنیم
استان همدان.شهرستان کبودر اهنگ. پایگاه هوایی سوم شکاری ارتش. پایگاه مقاومت بسیج شهید مظاهر رضائیان

maryam یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 18:52 http://www.hejab-eshg-ast.blogfa.com

سلام من به مدینه ، به غربت صادق
سلام من به بقیع و به تربت صادق
سلام من به مدینه ، به آستان بقیع
سلام من به بقیع و کبوتران بقیع
سلام من به مزار مطهر صادق
که مثل ماه درخشد به آسمان بقیع
سلام من به تو ای ماه فاطمی بقیع
سلام من به تو ای یاس هاشمی بقیع

بابک پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 23:27 http://shohada-gomnam111.blogfa.com/#

سلام خسته نباشین مطالبتون قشنگه اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم ممنون (یاحق)

به نام خدا
سلام
ممنون
باعث افتخار ماست
با افتخار لینکتون کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد